Overzicht magazines

Food Inspiration Magazine is hét digitale vakblad voor de foodserviceprofessional die op zoek is naar innovatie en inspiratie. Het gratis digitale magazine verschijnt elke maand. Trends, culinaire inspiratie, interviews, conceptwatching en journalistieke reportages staan centraal. Het Food Inspiration Magazine gaat naar ruim 65.000 foodprofessionals en food-volgers in Nederland en België.

Offline: This content can only be displayed when online.

Ooit was het een kantoor, een opslag voor meer dan 30.000 banden en een garage waar hard werd gewerkt. Nóg wordt er hard gewerkt, maar in een geheel nieuwe setting.

De begane grond is getransformeerd tot oesterbar, boven bevindt zich het restaurant in iconische art-deco en art-nouveau-stijl. Dit is Bibendum, oftewel het Michelinhuis, in Londen.

Als chef-kok Claude Bosi de keuken na 30 jaar overneemt, krijgt het restaurant de twee Michelinsterren die daar helemaal thuishoren. “Michelin staat voor mij voor kwaliteit
en het is fantastisch als je daarin wordt herkend en erkend. En het is ook geweldig
voor de business. Al hou ik altijd voor ogen waar ik dit voor doe: de gast blij maken
met wat we serveren.” Sterren verdien je met z’n allen, aldus Bosi.

“Bediening en keuken, we opereren altijd als één team. Het gaat erom dat je om hulp durft te vragen. Want alleen als je om hulp vraagt, kom je verder. Als je als persoon groeit, groeit het hele team.”

Meer weten over Chaud Devant?
Kijk op www.chauddevant.nl

Offline: This content can only be displayed when online.

Ooit was het een kantoor, een opslag voor meer dan 30.000 banden en een garage waar hard werd gewerkt. Nóg wordt er hard gewerkt, maar in een geheel nieuwe setting.

De begane grond is getransformeerd tot oesterbar, boven bevindt zich het restaurant in iconische art-deco en art-nouveau-stijl.
Dit is Bibendum, oftewel het Michelinhuis, in Londen.

Als chef-kok Claude Bosi de keuken na 30 jaar overneemt, krijgt het restaurant de twee Michelinsterren die daar helemaal thuishoren. “Michelin staat voor mij voor kwaliteit en het is fantastisch als je daarin wordt herkend en erkend. En het is ook geweldig voor de business. Al hou ik altijd voor ogen waar ik dit voor doe: de gast blij maken met wat we serveren.” Sterren verdien je met z’n allen, aldus Bosi.

“Bediening en keuken, we opereren altijd als één team. Het gaat erom dat je om hulp durft te vragen. Want alleen als je om hulp vraagt, kom je verder. Als je als persoon groeit, groeit het hele team.”

Meer weten over Chaud Devant?
Kijk op www.chauddevant.nl